"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 19. januar 2010

Hverdagen er tilbake




Etter jul var det nyttårskonsertfokus for alle pengene i to stive uker. Nå, når alt er over, kan krabbelure begynne å se seg om i omgivelsene sine igjen, og bruke tid på litt andre ting også.
Jammen dukker det ikke opp både den ene og den andre tingen som burde vært gjort, ryddet, malt og vasket både her og der...virkeligheten kommer med et brak!

Av alle ting som haster hos krabbelurene er det mulig at kontor-kroken under trappa er den som skal prioriteres denne vinteren. Her har det vært et behov for tiltak lenge, og med en krabbelurefar som stadig jobber mer og mer hjemmefra, vokser behovet paralellt...Kontorstolen brøt sammen med et brak oppunder jul, så her må noe gjøres fort. - Men å finne fine kontorstoler er ikke lett...

Eller, - det er ikke så vanskelig å finne noen som er fine, men som samtidig passe til min lommebok er kanskje det største problemet...


- Jeg kunne godt tenke meg denne lave modellen fra Eames, selv om den trolig koster like mye som et høyfjellsopphold i to uker for hele familien...Men man sitter jo flere timer på en kontorstol enn man er på fjellet....


Ganske lekker i hvitt også...mmmmm.........



Men aller aller mest, får jeg vann i munnen når jeg ser på denne...- Tøff, hva!?

Nåja, mens jeg drømmer om ny kontostol, får kvelden i kveld brukes til god gammeldags rydding av hus...rekker jeg badet før jeg skal legge meg, får det være bra nok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...