"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 22. april 2010

Fornemme fugler...

I dag vet jeg ikke hva jeg skal blogge om...
Det nærmeste var å se seg om i stua... i vinduskarmen står et fuglebur jeg er glad i...
Det kan jeg vise fram :)
Ingen fugler bor i buret...ungene lurer veldig på hvem som skal flytte inn der...
Fuglen er fløyet, - jeg tror det var et tertefint fjærkre som en gang har nippet korn fra de små beholderne på siden, og sett verden gjennom fargesatte glass-ruter. 
Men aller best har nok fuglene det ute i det fri...det tomme buret får minne oss om det... 

3 kommentarer:

  1. Jeg har lagt har noe til deg på bloggen min =) en award som jeg vil dele med deg :D. du er velkommen til å hente den hos meg .....

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Næmmen å!! - Tusen takk. Henter den i morgen!

    SvarSlett
  3. Hei vennen min!
    Det gamle fugleburet er fra "Huset i Svingen" og er sannsynligvis et gammelt såkalt fantearbeid. Tror det fins noen flere småting av samme slaget der. Ser i Ellen Ørnes blog "ellenantikk" et fint innlegg hun har om temaet.
    Koser meg med å følge bloggen din og så fine bilder som du tar.
    Mormor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...