"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 1. juli 2010

Solig og søvnig torsdag.

Det var ettermiddag. Far tok med seg begge barna på besøk, og mor ble hjemme alene. - Det var en rar følelse det, å ikke ha noen som bablet i øret et par timers tid...:) 
Det var så deilig i sola på verandaen, - passe varmt og lunt og stille, og mor sovnet så lang hun var og sov og sov - KJEMPELENGE!!!  
Ja, ja,...ikke noe å gjøre med det når det først skjedde. 
Først i 22 tiden begynte piffen å komme tilbake, - så da ble et lite blomsterbedd spadd opp og noen ringroser sådd mens sola gikk ned og skumringen falt på...
Så ble det gjort noe denne dagen likevel, og hvem vet... med en så god middagslur blir kanskje sommernatta riktig lang...?  

2 kommentarer:

  1. Hi from Australia.
    To make my patterns I use a program called Illustrator, it is a popular program for designers.

    SvarSlett
  2. Er jo så deilig å slumre slik - sommerstid ;). Jeg gjør det mer og mer - ettersom ungene har blitt større. Pappaen tok med ungene på trening i ettermiddag - og det ble "stille i fjøset"...og jeg sovna også i hammocken med lydbok på øret og sov og sov og sov ;). En annen greie er at jeg har vært skikkelig soloman før. Liksom ikke noen grense for hvor varmt og hvor mye sol jeg har tålt. Nå klarer jeg ikke direkte sol lenger - men finner en plass i skyggen eller bruker parasoll. Alderen?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...