"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 11. august 2010

Gul utflukt!

- Neida! Vi har ikke vært på utflukt i dag...Hverdagen har innhentet oss, og lange arbeidsdager er igjen et faktum. Disse bildene er gode, solgule minner fra tidligere i ferien som jeg foreviger i dag...:)
Iris-øya vår er stadig gjenstand for kortere og lengre turer. - Å, hvor mange somre jeg har badet og lekt på holmene der...Sidene ungene nektet å la seg avfotografere fikk mor sjøl gjøre nytten denne gangen...hi..hi...I selvsydd kjole av loppis-funnet jeg har fortalt om tidligere...:)
Naturens gule former og mønstere på svaberget...
To gamle, svææært slitne solmadrasser ble glade og gule av to loppemarkedfunn. Det var kjempelett og gøy å sy nytt trekk til dem, og deilig å bruke dem etterpå...mmmm.....
Tre puter ble også produsert... Duverden så fornøyd jeg var med meg selv når de var ferdige!
Iris-øya bærer sitt navn med rette. De som kjenner krabbelure nå, vet at jeg aldri kan gå forbi en blomst uten å forevige den...Her er et knippe av alle øyas gule skjønnheter; iris, perikum, tiriltunge og....hmmmm.... gulmure???

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du tar. Sånn teppetriller og kaffikanne hadde vi også i min barndom, men alt er vekk på fyllinga for lenge sida:(

    SvarSlett
  2. Jeg er fornøyd med svart gjestehus og jeg forstår godt at du er fornøyd med alt du har fått til. Herlige bilder som gjør at sommeren blir litt lengre. Gult er virkelig kult. Jeg skal kjøpe en boks signalgul til å ha litt av i gjestehuset....gleder meg.

    Marte

    SvarSlett
  3. Så sommerslig og fint!!! Flink du er som har fått sydd både puter og trekk til madrassene!

    SvarSlett
  4. Nostalgi. Bildene dine er så fine og eg føler virkelig eg begynner å bli kjent med denne koslige barndomsøya di. ser for meg ei lita hytte med masse av varme og sjel.

    Ein treng ikkje kreta då. ;)

    Hils rundt deg. klem fra meg

    SvarSlett
  5. Guri for nokre fantastisk flott solgule somamrbilder. Ser ut til at de har hatt betrakteleg meir summer-feeling enn me har opplevd til nå i år. Kos dåko i helga, klem frå Linda

    SvarSlett
  6. Så flotte sommarminnebilder! Det trengs når kvardagen innhente oss for fullt.
    Kjempefin blogg du har og! :-)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...