"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 12. oktober 2010

Høstferie!

 - Det er høst i stranda...og vi har en hel uke med FRI!
 Høst både ute og inne...
-Å lage en krans av bladfellende vilvin gjorde gulvet også høst-fint.
Får visst ikke nok av ringroser i år, jeg...
De er kommet for fullt nå, og blomstrer og blomstrer i kulda. 
 Gunn selger egendyrkede gresskar i butikken sin...
Finere enn noen blomster, eller hva?
 - Høst, rett og slett!
Jeg pusler og rydder og steller i heimen disse dagene, - ungene leker og koser seg. 
Vi har gooood tid til det vi har lyst til, og null press på oss.
Det er god ferie det...
Hele tiden har jeg sommerfugler i magen, - til tider store sommerfugler...
Jeg har sagt ja til noe spennende...
Vil jeg klare det??
Jeg skal i allefall gjøre mitt beste...tiden vil vise...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...