"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 2. desember 2010

Isprinsesser og røverunger...

2. desember i dag.
Jeg forbereder julekort.
Årets julekort blir turkise. - Det går vel an...?
Visst er hun vel stille og vakker som en is-prinsesse, vesla på dette bildet...

Men for alle som kjenner henne, er dette bildet mye mer slik hun egentlig er :D
Et eneste stort smil fra morgen til kveld, - og en luring av en storebror i bakgrunnen ...
- Ikke ofte at bror og søster poserer såpass vennlig sammen til daglig...
Godt vi fikk dette øyeblikket avfotografert for ettertiden! 

Med litt bearbeiding, ble dette layouten til årets julekort fra Krabbelurene.
En bekjent av meg sa ja til å trykke dem på kartong for meg, - så i år blir det hjemmelaget  julehilsen med profesjonell "touch"...
- Jeg gleder meg til å se resultatet! 

4 kommentarer:

  1. Helt skjønne unger og veldig fine julekort. Klart de kan være turkise!

    SvarSlett
  2. Så søte de var og et perfekt julekort med turkis, fine fargen.

    SvarSlett
  3. Det ble knallbra!!! Jeg sliter i år. Får dem ikke til å sitte i ro alle tre på samme tid.... prøvde i går og fikk noen ok bilder- men da var bildekvaliteten elendig.... jaja, blir vel noe slags kort i år også tenker jeg:).
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. kjempefine bilder :))
    God helg!
    Hilde Iren

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...