"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 17. desember 2010

Juhui!

 Et lite livstegn fra Krabbeluremor. Det har vært lenge stille fra meg. Jeg tror det har skjedd noe mystisk med tiden i Krabbelurehuset. Den går dobbelt så fort som vanlig, - og ingen rekker noen ting for tiden. - Jøye meg, som dagene bykser av gårde!
Vi lager pakker. Prikkete bånd fra Panduro og prikkete poser fra Søstrene Grene blir fint til jul.
Det er pakker under trappa, pakker i skapet, pakker i kurven, ... og pakker i kjøleskapet. 
Disse fine flaskene fant jeg på Jernia, - de blir nok også julegaver til noen særlig 
utvalgte i år...
Fortsatt er alle kakeboksene mine skrikende tomme! 
Hjelp! 

3 kommentarer:

  1. Nå ble jeg nysgjerrig ;-) Hva har du i flaskene?

    Carina ;-)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg kan jo ikke si DET!!! Det er det som er så ille, - jeg ville gjerne fortelle, men de som får julegaven leser nok her...ha..ha.. Dere får vente til etter julaften! :)

    SvarSlett
  3. Prikker er jul! Og jul blir det selv om kakeboksene er tomme. Det er mye godt å få kjøpt også vet du. ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...