"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 26. januar 2011

Ut av ingenting...

Dengang vi var ganske ferske bloggere, kom vi over noe ganske spesiellt...
Noe så vakkert og fascinerende at jeg aldri har kunnet glemme det siden.


Så gikk det laaang tid, og ingen tenkte noe mere på det , før vesla plutselig spurte etter den tegnefilmen igjen...
- Tegnefilmen...?
- Ja, den med streken, og fuglene, og sangen, og .... 

Etter nitide nettsøk fant jeg den igjen. Jeg var redd den var tapt for alltid.
Klikk her, gi filmen litt tid til å laste ned, og press play og beveg musepekeren mens filmen spiller. - Jeg garanterer deg, 
 dette er fascinerende og nyyyyydelig!!!!
Jeg skal aldri miste den igjen...

3 kommentarer:

  1. Å, det var fantastisk. Herlig å se hvordan det forandret seg når man beveget musa, som om man var med på å skape kunstverket.
    Takk for at du delte.

    SvarSlett
  2. Koser meg hver gang jeg kommer inn her å kikker. Må bla meg tilbake å se på de vakre bildene om igjen og om igjen:

    SvarSlett
  3. Denne var rett og slett nydelig Anette !!! Tror jeg rett og slett må låne denne !!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...