"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 13. juni 2011

Pinse og pølsevev

Så er pinsen over. - Godt i le for en svært krevende sønnavind, har vi holdt oss rundt bruket og hatt en deilig, varm langhelg. Nå er den, - svisj, over...tiden går fort som en røyk!
Hva har vi så fått gjort?
Jeg har ingenting å vise fram etter helga...annet enn noen bilder av en grillkveld i hagen.

I helgen har mor vært gartner og litt maler, far vært skipsmaskinist og litt kokk, storebror har jobbet seg videre på
sin vei mot å bli proff fotballspiller med et lite avbrekk på en skogstur, og lillesøster...? Hun har nytt livet med å kruse rundt å leke og være sosial, som hun pleier...


Jeg øver meg stadig på å bli en bedre fotograf. Det har virkelig blitt en morsom hobby...takket være bloggingen :) En kollega av meg sverger dypt til RAW-format. Disse bildene er derfor et ledd i min eksperimentering for å erfare dette formatets fortreffelighet. Det vil nok ta tid før jeg lærer meg å utnytte det, for jeg må korte ned på øktene ved pcen. - Armene potesterer, - og det har satt seg verk i høyre håndledd.

De vil kanskje helst ha sommerferie, armene mine også...? Alle vi i familien vår vil helst ha fri NÅ! Vi er i feriemodus i hele kroppen, - og i hodet, alle fire.
Men nå først, en ny uke, med stramt vårprogram...akkurat som det skal være på denne tiden.

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en fin og avslappende pinsehelg, akkurat slik det skal være.

    SvarSlett
  2. Her har det vært en kosehelg leser jeg,,en trenger det,,
    Så fine bilder jeg kjente nesten varmen fra bålet.
    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...