"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 21. april 2012

Pust i bakken




Vesla og mamma har vært på shopping ! Superkoselig, men slitsomt også.
Nå er det tid for 20 minutters pust i bakken før vi må ut igjen.
De minuttene brukes til å suge inn litt inspirasjon fra svenske Family Living. 


Jeg er ikke noen racer på interiørmagasiner, men merker at jeg fort går litt lei de vante bladene.
Da var Living et friskt pust, litt ny vinkling, litt annen inspirasjon...og jeg har ikke sett det i hyllene rundt her jeg bor i allefall.


En kopp grønn te med sitron frisker opp et trøtt hode...


- og det samme gjør både synet og duften av sitron-geranier som jeg fant på Rema1000 i går! Slike planter har jeg ikke hatt i årevis, - den jeg hadde sist hadde mer flikete blader og var nok et litt annet slag. Men disse er  friske og fine og lukter veldig godt. 
- Så et tips er å studere litt i de litt borgjemte blomsterhyllene på Rema. - der fant jeg mine !

Ok. Kokka går...
Vi må "on the road again".
- Ha det så bra der du er , og på gjehør...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...