"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 16. mai 2012

En tradisjon.



I morgen er den 17.mai. Hvert år de siste tre årene har jeg publisert glade bilder av korps-barn i bloggen. Vi har laget enhelt hjemmelaget og enkel markedsføring av skolekorpset her, og hengt dem opp som plakater på skolen på 17.mai. Det har vært mitt lille bidrag til å skape positivitet og blest om korpset. Nå er de snart 100 stykker. Det er ikke bildenes fortjeneste, - men hele gjengen med flinke, positive og arbeidssomme foreldre som legger til rette for at ungene skal kunne drive med musikk.

I dag har radioen vært full av innslag om at korpsene sliter med synkende medlemstall. 
På Stathelle vet vi at det er mulig å gjøre korps artig for dagens barn og unge.

Med årets bilder ønsker jeg dere alle en flott 17.mai !













5 kommentarer:

  1. Hipp hurra for god rekruttering! Gleder meg til å høre de i morgen :)

    SvarSlett
  2. Flotte plakater!
    Skolekorps er koselig. Buekorpsene kan de bare legge ned.. ;)

    SvarSlett
  3. Fine bilder og flott kampanje. Her har vi ventelister på aspirantopptakene! Tror problemer med rekruttering må være veldig delt.

    SvarSlett
  4. Så stillig, hva blir 17 mai uten korpsmusikk?

    SvarSlett
  5. Herlige bilder :-))! Er blitt kjempeinspirert og har imorgen innkalt vårt skolekorps til fotografering :)! Over 20 har lyst å komme å jeg gleeeeeeder meg :-))
    Siden jeg fått inspirasjon herfra tenkte jeg invitere deg å følge med i vår blogg hvordan det går fremover :). Faktisk blir det avisomtale om fotograferingen imorgen :-)
    God helg!
    Sara - Smilehullet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...