"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 17. desember 2013

- Det gikk bra!!




Så ble det helt  stille herfra.
- og dere som ventet på å høre hvordan det gikk på dette julemarkedet…!!


Vel - det gikk bra.
Ikke bare bra…men BRA!!!
Mange kjente, mange smil, masse latter, masse inspirasjon ! 
- og mange vil nå få håndlagde blåskjell-smykker under juletreet i år.
En gave ingen har maken til :)


Noen ting har jeg fortsatt igjen…
som dette paret med blåskjell-øreringer for eksempel.
Jeg lurte nesten på om jeg skulle arrangert en liten give-away og loddet dem ut nå før jul…
men jeg har vel vært så slapp med å blogge at interessen kanskje er noe laber?


2 kommentarer:

  1. Så gøy å høre - skjønner godt det gikk bra for smykkene var kjempefine! Jeg er superklar for gibort så det må du gjerne kjøre i gang :)

    SvarSlett
  2. Skulle veldig gjerne ha vært på markedet, men leste om det for sent. De øredobbene hadde kledd meg veldig bra, så om du skulle finne på å arrangere en konkurranse er jeg veldig med på den :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...