"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

søndag 1. desember 2013

Første og nesten andre i desember.



Jeg tenkte jeg skulle markere 1.desember med å sette i gang bloggen igjen.
Jeg tenkte faktisk at jeg intet mindre en skulle lage et innlegg hver dag i desember, - for å ta igjen for mitt lange fravær her.
Så tenkte jeg at jeg skulle kombinere det med å gjøre noe jeg har utsatt lenge, - nemlig å lære meg å arbeide i Lightroom og behandle RAW-filer. 


Javel, - det ble mange mål på en gang.
 Heldigvis rakk jeg å få tatt dagens bilde mens det ennå var litt dagslys igjen.
Det ble ingen RAW-konvertering i dag, - men bildet er behandlet i Lightroom og det er en start. Ny læring tar tid, - og det var med nød og neppe at innlegget ble publisert, ett kvarter før dagen gikk over i 2.desember. Spesielt fornøyd med bildekvaliteten ble jeg heller ikke.

- Men jeg klarte det! 
Nå kryper vi til køys og gyver på igjen i morgen kveld.

God natt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...