"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 4. desember 2013

Salgsforberedelser



Vi forbereder oss altså til torg-salg. 
Noe av det som skal puttes i boden er høstens eksperiment med smykker.
En ny hobby hos krabbelurene, som har medført mye moro og mye ny læring! 
Jeg fikk en idé om å lage et lite kort til å henge på smykkene.
Først forsøkte jeg å printe dem ut to-sidig selv, men det var nesten umulig å få dem til å treffe på bretten. Så jeg fikk et lokalt trykkeri til å hjelpe meg. For å gjøre det så billig som mulig klipper jeg ut kortene selv av store ark. 


Slik er kortene, forside og bakside.
Noen vil kanskje kjenne igjen hav-bildet oppe til venstre.
Det er et av mine favoritter, - og jeg vet at mange blogglesere her også er betatt av det.


Kortene er små - 4 x 4 cm, - og jeg er grøssende fornøyd med resultatet!
Det er så moro å forsøke å få det til å fortelle den historien jeg ønsker.
- En virkelig ny erfaring for meg!



Her er et annet lite foto, med to kort og tre ulike ringer laget av blåskjell og kobber.
Tror du noen vil kjøpe dem på julemarked?
- Legg merke til de underskjønne små papirposene i bakgrunnen.
Er du i nærheten av Norway Designs i Oslo selges de der for kr.6,- per stk.

God natt, og takk for i dag.



2 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er! Kortet var superproft! Smykkene var spesielle og ikke slike som alle kan lage hjemme. Tror garantert du får solgt slike på markedet. Håper du forteller hvordan det gikk etterpå :)

    SvarSlett
  2. Så flott Anette! Både smykker og kort er nydelige!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...